
Dacă tot am ajuns în veacul Marketingului Digital, nu putem omite o parte componentă foarte importantă al acestuia – Social Media.
Acest segment de marketing presupune nu doar comunicarea pe rețelele de socializare, ci și perspective de promovare prin intermediul canalelelor ce sunt capabile să creeze o legătură strânsă între o companie și potențialul client.
În Moldova suntem obișnuiți să asociem Social Media, în mare parte, doar cu Facebook, pe când aceasta include toate platformele cu ajutorul cărora poți interacționa cu publicul țintă: Instagram, Twitter, Printerest, bloguri, vloguri, site-uri web etc.
Comparativ cu alte componente media tradiționale, Social Media se diferențiază prin eficacitate, calitate, proximitate, fregvență în promovarea online și investiții reduse. Printre cele mai importante diferențieri se numără și abordarea cu atitudine a strategiei, create în baza identității companiei, ceea ce adesea se trece cu vederea, ori din cauza insuficienței de implicare sau responsabilitate, ori din cauza lipsei de profesionalism.
Beneficiile Social Media cu Brand Media:
- Ameliorarea prezenței în motoarele de căutare, datorită conținutului relevant, captivant în baza strategiei complexe de marketing, publicat pe rețele de socializare, nu doar simpla monitorizare a acestora.
- Crearea și menținerea unei relații de comunicare eficientă cu urmăritorii paginilor de pe rețelele sociale.
- Persuadarea subtilă a clienților potențiali prin crearea contentului potrivit targetului relevant.
- Amplificarea brandului companiei prin intermediul materialelor grafice de promovare.
- Vizibilitate pentru un public mai mare în scop de a crea o identitate cât mai transparentă.
- Crearea unui conținut video și foto profesional.
- Creșterea considerabilă a numărului de fani pe paginile de Facebook prin intermediul Facebook Ads.
- Relaționare și convertirea potențialilor clienți printr-o comunicare continuă și eficace.
- Identificarea și focusarea pe targetul necesar companiei, relevant activității, produsului sau serviciului promovat.
- Minimizarea costurilor pentru strategia de marketing, prin înlocuirea instrumentelor tradiționale de promovare cu alternativele Social Media.
Social Media e o platformă de care o mare parte din populație este dependentă zilnic, accesând rețelele sociale cu scopuri diverse: divertisment, interacționând cu prietenii virtuali, de a afla informații noi sau în scop profesional precum o facem și noi, echipa Brand Media.
Astfel, acestea au devenit o alternativă lumii reale, în care chiar și strategiile de marketing sunt mai ușor de realizat, în timp record și cu bugete minime, datorită traficului abundent de persoane de diverse vârste, comportamente, fiind favorizat și de simplitatea de accesare și utilizare.
Brand Media Group