
Pentru eficientizarea proceselor de business și sporirea rezultatelor unei companii, sunt utile toate instrumentele cu scop de promovare și creștere a vizibilității brandului. Partea de online e cea care oferă privilegiul noilor moduri de a spori veniturile, de a atrage potențialii clienți în mod cât mai productiv.
În nișa marketingului sunt incluse și metodele REmarketingului, ce îmbină instrumente complexe, în spatele cărora sunt procese ce avantajează într-un fel incredibil companiile ce au site-uri web.
Obiectivele principale ale remarkentingului sunt convertirea clienților potențiali în clienți reali, prin intermediul utilizatorilor care au accesat la un moment dat site-ul unei anumite companii, astfel prin campaniile de remarketing acestora li se amintește despre existența unui brand, produs sau serviciu. Re-prezentarea produselor sau serviciilor este realizată prin intermediul Google Display Network – o rețea numeroasă de peste 2 milioane de site-uri web, aplicații, portaluri, bloguri unde poate fi amplasată publicitatea Adwords.
Desigur utilizarea remarketingului presupune investirea unor sume de bani, care ulterior vor aduce rezultate vizibile, astfel fiind o investiție în propria afacere, economisind pe costurile altor campanii de advertising
Motorul Google oferă 3 unelte prin care este posibilă realizarea unei campanii de remarketing:
- Google Analytics – instrumentul Google ce ajută la monitorizarea și analiza datelor cu referire la utilizatorii unui site; care pagini au fost accesate, durata de interacțiune cu site-ul, ce informații le-au plăcut, respectiv acumulându-se feedback calitativ și cantitativ.
- Google Adwords – instrumentul de amplasare a reclamelor online în format video, imagine, text pe diverse site-uri, bloguri prin intermediul targetării consumatorilor și cu ajutorul cuvintelor-cheie din motorul de căutare Google, care va oferi sugestii de reclame plătite PPC(Pay Per Click).
- Google Adsense – instrument de plasare a publicității pe propriul site sunt forma unor imagini de diverse dimensiuni, mai nou și video, acumulând procente din sumele investite în campaniile Adwords de alte companii.
Avantajele remarketingului și mai exact ale Google Adwords sunt măsurabile, iar bugetele lunare sau zilnice investite pot începe de la sume mici și prestabilite în dependență de obiectivele numerice dorite, iar cel mai corect mod de achitare fiind PPC. Astfel, compania va fi sigură că se achită pentru accesarea publicității, deoarece nu întotdeauna o reclamă afișată va fi și vizualizată, precum lucrează sistemul PPV (Pay Per View).
Printre benficiile REmarketingului:
- Posibilitatea de a ajunge la un număr extrem de mare de utilizatori ai Google Display, care utilizează diverse aplicații, site-uri web; la potențialii consumatori care au accesat cândva un anumit site.
- Obținerea informațiior utile despre eficacitatea anunțurilor publicate prin Adwords, impactul acestora și rentabilitatea investițiilor.
- Achitarea impactului reclamelor Adwords are loc prin sistemul PPC asigurând eficacitatea și siguranța investițiilor.
- Targetarea consumatorilor potențiali în baza criteriilor unui produs sau serviciu, cu ajutorul cuvintelor-cheie.
- Posibilitatea de a menține o legătură strânsă și continuă cu vizitatorii site-ului companiei.
- Amplasarea afacerii pe primele poziții în topul căutărilor Google, astfel încât să genereze vizibilitate și trafic pe site.
Foarte mulți dintre afaceriști nu sunt inițiați în acest domeniu al marketingului și în beneficiile pe care le oferă aceste metode, relativ, inovative, de aceea îndemnăm companiile să-și rezerveze timp, interes și neapărat și bugete pentru acest instrument de REmarketing, indiferent de scopul propus: vizibilitate, branding, creșterea numărului de clienți, sau loializarea acestora.
Brand Media Group